Blog

13.05.2024
Ścibor Szpak

POROZMAWIAJMY O HANDLOWCACH

Przed Tobą matematyczne zadanie dla prawdziwego managera, a zatem proszę o skupienie: Edward sprzedał w tym miesiącu o 33% więcej niż Kamil, Dominik i Marek razem wzięci. Dominik przy tym podwoił swój wynik z poprzedniego miesiąca, a Marek zaliczył swój najgorszy okres w roku, osiągając zaledwie 64% swojej średniej z poprzedniego roku. Cały dział sprzedaży […]

Czytaj więcej
12.05.2024
Piotr Mazurkiewicz

Employer Branding: Jak budowanie marki pracodawcy wpływa na wizerunek firmy

Jeśli prowadzisz rozwijającą się firmę, musisz wiedzieć, że na wizerunek Twojej marki wpływa nie tylko opinia wśród klientów, ale również potencjalnych pracowników. Employer branding w ostatnich latach zyskał na znaczeniu, ponieważ konsumentom zależy, aby ich pieniądze trafiały do uczciwych graczy na rynku zatrudnienia. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić w tym zakresie! Co to jest […]

Czytaj więcej
10.05.2024
Piotr Mazurkiewicz

Projektowanie opakowań: Jak tworzyć design wyróżniający markę na rynku

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Twojej marki,oferując wszystko to, co będzie niezbędne, aby wypuścić Twój produkt na rynek. Zajmujemy się między innymi projektowaniem opakowań. Na podstawie identyfikacji wizualnej tworzymy ich koncept, aby był spójny nie tylko dla całego brandu, ale również dla poszczególnych linii. Pomagamy w wyborze odpowiedniego materiału i metod zadruku Efektowne opakowanie przyciągające uwagę to […]

Czytaj więcej
08.05.2024
Piotr Mazurkiewicz

Stwórz wyjątkowy brand: Profesjonalna identyfikacja wizualna z Brand So On

Wiedząc, jaka jest strategia Twojej marki, ubierzemy ją w konkretne kolory, wzory i fonty. To znaczy – opracujemy identyfikację wizualną! Pomoże Ci ona w zbudowaniu potężnego brandu, który zostanie na dłużej w umyśle Twoich potencjalnych odbiorców. Czym jest identyfikacja wizualna? W jej skład wchodzą wszystkie elementy graficzne, które będą odróżniały Twoją markę od konkurencyjnej. Znajdą […]

Czytaj więcej
06.05.2024
Piotr Mazurkiewicz

Analiza rynku i konkurencji: Jak wyprzedzić rywali dzięki skutecznym strategiom marketingowym

Twoja obecność na rynku nie jest przypadkowa – i jesteśmy po to, aby udowodnić to światu! W dobie agresywnej, przytłaczającej ilościowo konkurencji może być trudno przebić się nawet z wysokojakościowym produktem lub usługą. Dlatego właśnie warto zwrócić się do nas. Przy pomocy nowoczesnych narzędzi marketingowych wykonujemy skrupulatna analizę rynku i konkurencji. To posłuży nam do […]

Czytaj więcej
04.05.2024
Piotr Mazurkiewicz

Strategia marki: Kluczowe narzędzie budowania wizerunku i osiągania celów biznesowych

Brand So On wspiera firmy w realizacji krótko- i długofalowych celów marketingowych. Zajmujemy się przede wszystkim szczegółową analizą wewnętrzną oraz sondujemy konkurencję i otoczenie, aby móc zaproponować najbardziej skuteczne dla niej rozwiązania. Jednym ze sposobów realizacji naszych zamierzeń jest strategia marki. To działania oparte o wnikliwy research konkurencji, rynku, trendów, ale również wartości, jakimi kierują […]

Czytaj więcej
11.04.2024
Ścibor Szpak

Stałość i zmienność w marce

Branding to proces. Proces, który się nigdy nie kończy, a rozpoczyna wraz z pierwszym pojawieniem się logo, a może znacznie wcześniej, jeśli prowadzone są działania teaserowe. Markę buduje się latami, nieustannie powtarzając te same prawdy na jej temat. Konsekwencja to matka brandingu, swoją drogą piękne imię, jeszcze szlachetniejsze niż misiowa Tradycja. A jednak konsekwencja wcale […]

Czytaj więcej
01.03.2024
Ścibor Szpak

Czy czat GPT jest dobrym strategiem?

Ekscytowanie się AI jest już trochę passé, ale ten inteligentny potwór rozwija się w takim tempie, że nie sposób codziennie o nim nie myśleć. Od dłuższego czasu zastanawiamy się, w jaki sposób można zaprząc go do pracy strategicznej i mamy już pewne pomysły, ale na razie postanowiliśmy z nim po prostu o tym porozmawiać. Poniżej […]

Czytaj więcej
23.02.2024
Ścibor Szpak

Gdy marce brakuje „tego czegoś”

W świecie marek nieustannie dąży się do wyróżnienia i przyciągnięcia uwagi swojej grupy docelowej. Jednak zdarzają się sytuacje, gdy marka doświadcza braku tego nieuchwytnego „czegoś”. To właśnie ta niewidzialna jakość odróżnia wyraziste marki od innych, sprawiając, że zapadają w pamięć, są pożądane i niepowtarzalne. Ale czym dokładnie jest to „coś wyjątkowego”, czego poszukują właściciele marek? […]

Czytaj więcej
05.01.2023
Ścibor Szpak

Tango w klapkach, czyli niezwykłe ścieżki marek

Dziś o jednej marce – no może, w porywach o dwóch. Studium przypadku, wykazujące jak duże znaczenie ma brand jako idea i jak pokrętnymi drogami może kroczyć reputacja marki. A także o tym, że jeśli nie będziesz świadomie budował archetypu swojego brandu, to rynek może to zrobić za Ciebie. W omawianym przypadku – co jest […]

Czytaj więcej
1 2

KAŻDA | MARKA | POTRZEBUJE WSPARCIA

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief