Blog

09.12.2021
Ścibor Szpak

Przypowieść o konkursach

Zacznijmy od przypowieści. Wszelkie podobieństwa są w niej przypadkowe, a historia, choć nieprawdopodobna, mogłaby się przecież wydarzyć. Józefa bolał brzuch. Tak! To zdecydowanie ból brzucha. Pomyślał z ulgą, bo wczoraj jeszcze nie był pewny, czy to ból brzucha, czy jakieś takie ogólne rozbicie. Miał też inne objawy, o których pisać nie przystoi. Józef postanowił udać […]

Czytaj więcej
23.06.2020
Patrycja Stachowiak

Efekt Cocktail Party – jak działa w marketingu?

Siedząc w pracy, próbujesz skoncentrować się na wykonywanym zadaniu. Nagle ktoś z drugiego końca sali wypowiada Twoje imię. W tym momencie, pomimo koncentracji na zadaniu czy uciążliwego hałasu, cała Twoja uwaga skupia się właśnie na tym incydencie. Jeśli doświadczyłeś podobnej sytuacji, to miałeś do czynienia z efektem cocktail party.

Czytaj więcej
Patrycja Stachowiak

Real Time Marketing – o czym musisz pamiętać?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych, Real Time Marketing stał się skutecznym sposobem na zwiększenie konwersji oraz natychmiastowy skok popularności marki. O czym musimy pamiętać, decydując się na tego typu działanie?

Czytaj więcej

KAŻDA | MARKA | POTRZEBUJE WSPARCIA

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief