Blog

16.05.2023
Ścibor Szpak

Zbuduj markę swojego miasta,

krasnoludki tego za Ciebie nie zrobią. Czy brandingiem mogą się zająć krasnoludki? Opinie na ten temat są podzielone – niektóre marki zresztą  zachowują się tak, jakby na to czekały, i w tym przypadku nie wróżyłbym sukcesu. Ale jeśli zaprzęgnie się je do ciężkiej pracy w sposób kontrolowany, potrafią wykonać kawał naprawdę dobrej roboty. Dziś artykuł […]

Czytaj więcej
24.03.2021
Piotr Mazurkiewicz

Jak budować markę deweloperską, która daje korzyści teraz i w przyszłości?

Z firmami deweloperskimi współpracujemy do ponad 10 lat. W naszym portfolio uzbierało się bez mała 50 zrealizowanych kampanii dla klientów z branży budowlanej. Tak długa perspektywa pozwala nam sformułować pewne wnioski dotyczące strategii marek korporacyjnych w tym sektorze. Tendencje na rynku deweloperskim Większość polskich deweloperów swoje marki buduje przede wszystkim na ofercie i doświadczeniu, benefitach […]

Czytaj więcej
09.09.2020
Ścibor Szpak

Marka miejsca z ludzką duszą

Tworzenie marki miejsca zwykle dzielimy na dwa podstawowe zagadnienia. Zaczynamy od tego, co z obecnego miejsca, w sensie dosłownym topograficzno-geograficznym i historycznym możemy wydobyć i wyeksponować, uwypuklając naturalnego genius loci.

Czytaj więcej
18.08.2020
Ścibor Szpak

Zbuduj brand, który sprzedaje.

Rynek mieszkaniowy w Polsce wciąż ma się bardzo dobrze – przynajmniej z punktu widzenia dewelopera. Oczywiście, nie brakuje problemów, choćby z kadrą pracowniczą, ale nawet one potwierdzają ogólną tendencję: popyt wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie, mieszkania sprzedają się na pniu i wręcz trudno nadążyć z zaspokajaniem potrzeb konsumentów. W związku z tym ceny mieszkań idą do góry, a liczba wniosków kredytowych rośnie (w marcu złożono o 26% więcej wniosków kredytowych niż rok temu). Czy przy takiej koniunkturze należy w jakikolwiek sposób przejmować się marketingiem, a szczególnie brandingiem inwestycji?

Czytaj więcej

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief