Blog

13.05.2024
Ścibor Szpak

POROZMAWIAJMY O HANDLOWCACH

Przed Tobą matematyczne zadanie dla prawdziwego managera, a zatem proszę o skupienie: Edward sprzedał w tym miesiącu o 33% więcej niż Kamil, Dominik i Marek razem wzięci. Dominik przy tym podwoił swój wynik z poprzedniego miesiąca, a Marek zaliczył swój najgorszy okres w roku, osiągając zaledwie 64% swojej średniej z poprzedniego roku. Cały dział sprzedaży […]

Czytaj więcej
09.11.2020
Ścibor Szpak

Ciekawe czasy w marketingu

Twoja marka musi się komunikować z klientami, nawet jeśli oni znajdą ją sami. Ma ona wiele cech ludzkich poza jedną: sama nie mówi. Czy wiesz, w jaki sposób dochodzi do kontaktu klienta z Twoją marką? Widzi tylko logo na aucie, przejeżdżającym ulicą? Dostaje do ręki produkt? Wchodzi na stronę internetową? Nazywamy to touchpointami, miejscami spotkania, kontaktu. I właśnie w tych miejscach umieszczamy kwestie, które marka ma wypowiedzieć, i bynajmniej nie chodzi tu o hasła.

Czytaj więcej
12.08.2020
Patrycja Stachowiak

Branding i neuromarketing – idealne połączenie?

Około 100 miliardów komórek nerwowych, a każda z nich zdolna do tworzenia od 1 do 10 tys. połączeń. W efekcie mózg ludzki, niczym superkomputer przeprowadza w ciągu zaledwie jednej sekundy około 200 biliardów operacji obliczeniowych. Dlaczego mówimy o tym  w kontekście brandingu? Bo świadomość mechanizmów, zachodzących w złożonych strukturach mózgowych, może mieć kluczowe znaczenie dla […]

Czytaj więcej
23.06.2020
Patrycja Stachowiak

Efekt Cocktail Party – jak działa w marketingu?

Siedząc w pracy, próbujesz skoncentrować się na wykonywanym zadaniu. Nagle ktoś z drugiego końca sali wypowiada Twoje imię. W tym momencie, pomimo koncentracji na zadaniu czy uciążliwego hałasu, cała Twoja uwaga skupia się właśnie na tym incydencie. Jeśli doświadczyłeś podobnej sytuacji, to miałeś do czynienia z efektem cocktail party.

Czytaj więcej
Patrycja Stachowiak

Real Time Marketing – o czym musisz pamiętać?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych, Real Time Marketing stał się skutecznym sposobem na zwiększenie konwersji oraz natychmiastowy skok popularności marki. O czym musimy pamiętać, decydując się na tego typu działanie?

Czytaj więcej

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief