Blog

15.06.2023
Ścibor Szpak

Sherlock i Twój portfel marek

Każda marka, nawet najlepiej poprowadzona, ma swoje ograniczenia. Związane są one zarówno z udziałem w rynku (istnieje tak zwany sufit, nawet jeśli wydaje się on elastyczny), jak również z dopuszczalną szerokością asortymentu. Z tymi dwoma związane są kolejne – udział w rynku zależy choćby od wielkości grupy celu, która najchętniej kupuje produkty danej marki. Szerokość […]

Czytaj więcej
26.04.2023
Ścibor Szpak

W poszukiwaniu ukrytej marki

czyli rzecz o naszych warsztatach. Marka jest dziwnym bytem, podobnie jak każda idea. Nie zawsze wiadomo, jak się rodzi i gdzie są jej prawdziwe korzenie. Markę oczywiście tworzymy na potrzebę sprzedaży produktu lub usług, wydawałoby się zatem, że jest od początku do końca wykreowana z pewnym marketingowym wyrachowaniem. Ale co z markami, które istnieją w […]

Czytaj więcej

KAŻDA | MARKA | POTRZEBUJE WSPARCIA

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief