ARCHIPELAG SZCZĘŚLIWYCH MIEJSC
Imperial Capital
Imperial Capital jest krakowskim developerem działającym zarówno w sektorze mieszkaniowym, jak i powierzchni biurowych. Po wielu latach działalności firmy, zarząd podjął decyzję o uporządkowaniu strategii brandingowej.
Zakres prac: Brand Audit, Brand Building, Brand Creation, Brand Development.
Zadania agencji
Zostaliśmy zaproszeni do współpracy przy tworzeniu nowej strategii marki, obejmującej dwa obszary działalności. Poproszono nas również o analizę sytuacji wyjściowej i zarekomendowanie kierunków zmian.
Zakres obsługi
- Przeprowadziliśmy audyt marki.
- Opracowaliśmy nową architekturę marki.
- Stworzyliśmy strategię marki typu MASTERBRAND (branded house), rozbudowaną o niesamodzielne marki linii usług oraz marki osiedli w modelu ENDORSINGU.
- Przygotowaliśmy strategię marki głównej.
- Stworzyliśmy nowe logo i system identyfikacji wizualnej.
- Zaprojektowaliśmy brand book.
- Uruchomiliśmy stronę internetową.
Efekty
Imperial Capital otrzymał od nas jasną wizję rozwoju marki głównej oraz model implementowania jej na kolejne linie usług czy obszary działalności. Ponadto unowocześniliśmy logo firmy, dostosowując je do wymogów uporządkowanej architektury.