OSIEDLE PERSPEKTYWA
Eurostyl
Eurostyl to jeden z największych trójmiejskich deweloperów, będący obecnie częścią Dom Development. Mieliśmy przyjemność pracować dotąd przy dwóch inwestycjach firmy, z czego szczególnie interesujące było tworzenie marki miejsca dla osiedla wznoszonego tuż przy centrum Gdańska.
Zakres prac: Brand Building, Brand Creation, Brand Development.
Zadania agencji
Wzięliśmy udział w konkursie na stworzenie strategii marki i strategii komunikacji dla osiedla zlokalizowanego w bardzo malowniczej okolicy, graniczącej ze ścisłym centrum miasta. Wyzwaniem, z którym musieliśmy się zmierzyć było wymyślenie zrębów storytellingu dla miejsca, które pozbawione było właściwie swojej naturalnej, miejskiej historii.
Zakres obsługi
- Stworzyliśmy strategię marki miejsca.
- Wymyśliliśmy rdzeń storytellingu marki.
- Opracowaliśmy big ideę komunikacji.
- Zaprojektowaliśmy logo i system identyfikacji wizualnej.
- Przygotowaliśmy KV oraz mastery kampanii prasowej i outdoorowej.
- Zaprojektowaliśmy nietypowy katalog inwestycji – główny nośnik naszego storytellingu.
- Stworzyliśmy scenariusze reklamy TV.
Efekty
Opracowaliśmy bardzo spójną i ciekawą opowieść o miejscu, które dopiero staje się częścią historii miasta. Rozbudowaną koncepcję marki miejsca.