OSIEDLE PERSPEKTYWA

Eurostyl

Eurostyl to jeden z największych trójmiejskich deweloperów, będący obecnie częścią Dom Development. Mieliśmy przyjemność pracować dotąd przy dwóch inwestycjach firmy, z czego szczególnie interesujące było tworzenie marki miejsca dla osiedla wznoszonego tuż przy centrum Gdańska.

Zakres prac: Brand Building, Brand Creation, Brand Development.

Zadania agencji

Wzięliśmy udział w konkursie na stworzenie strategii marki i strategii komunikacji dla osiedla zlokalizowanego w bardzo malowniczej okolicy, graniczącej ze ścisłym centrum miasta. Wyzwaniem, z którym musieliśmy się zmierzyć było wymyślenie zrębów storytellingu dla miejsca, które pozbawione było właściwie swojej naturalnej, miejskiej historii.

Zakres obsługi

  • Stworzyliśmy strategię marki miejsca.
  • Wymyśliliśmy rdzeń storytellingu marki.
  • Opracowaliśmy big ideę komunikacji.
  • Zaprojektowaliśmy logo i system identyfikacji wizualnej.
  • Przygotowaliśmy KV oraz mastery kampanii prasowej i outdoorowej.
  • Zaprojektowaliśmy nietypowy katalog inwestycji – główny nośnik naszego storytellingu.
  • Stworzyliśmy scenariusze reklamy TV.

Efekty

Opracowaliśmy bardzo spójną i ciekawą opowieść o miejscu, które dopiero staje się częścią historii miasta. Rozbudowaną koncepcję marki miejsca.

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief