SMAK WYRABIANY OD POKOLEŃ

Buczek

Buczek to jedna z największych sieci piekarni w Krakowie i najbliższej okolicy miasta. Kilkadziesiąt lat działalności i ciągłego rozwoju sprawiło, że pierwotna wizja marki nie do końca korespondowała z obecnymi potrzebami jednego z liderów krakowskiego rynku. Potrzeba rebrandingu stała się jasna dla zarządu i właścicieli tej rodzinnej piekarni.

Zakres prac: Brand Audit, Brand Building, Brand Creation, Brand Development.

Zadania agencji

Naszym zadaniem było przeprowadzenie audytu, zdiagnozowanie słabych punktów marki i zaproponowanie nowej, spójnej strategii na najbliższe lata. Zadaniem pobocznym, choć również ważnym – wykreowanie marki lodów sprzedawanych w piekarniach i punktach niezależnych.

Zakres obsługi

  • Przeprowadziliśmy audyt marki Buczek.
  • Zaproponowaliśmy nową strategię, bardzo mocno nakierowaną na promowanie rodzinnych, rzemieślniczych tradycji firmy.
  • Dokonaliśmy liftingu logo, wystrzegając się gwałtownych zmian wizerunku.
  • Opracowaliśmy nowy styl komunikacji i system identyfikacji wizualnej.
  • Stworzyliśmy strategię i obsługiwaliśmy social media firmy.

Efekty

Rebranding marki Buczek został według naszych wskazówek zaimplementowany w całej sieci sklepów, które dziś nabrały swojego niepowtarzalnego i wyrazistego charakteru. Pojawiające się w coraz większej liczbie charakterystyczne ciemnoczekoladowe szyldy z minimalistycznym designem i dumnym dopiskiem „Piekarz – Cukiernik”, który zastąpił dawną „Piekarnię i Cukiernię”, są dla nas najlepszą wizytówką dobrze wykonanej pracy brandingowej.

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief