SMAK WYRABIANY OD POKOLEŃ
Buczek
Buczek to jedna z największych sieci piekarni w Krakowie i najbliższej okolicy miasta. Kilkadziesiąt lat działalności i ciągłego rozwoju sprawiło, że pierwotna wizja marki nie do końca korespondowała z obecnymi potrzebami jednego z liderów krakowskiego rynku. Potrzeba rebrandingu stała się jasna dla zarządu i właścicieli tej rodzinnej piekarni.
Zakres prac: Brand Audit, Brand Building, Brand Creation, Brand Development.
Zadania agencji
Naszym zadaniem było przeprowadzenie audytu, zdiagnozowanie słabych punktów marki i zaproponowanie nowej, spójnej strategii na najbliższe lata. Zadaniem pobocznym, choć również ważnym – wykreowanie marki lodów sprzedawanych w piekarniach i punktach niezależnych.
Zakres obsługi
- Przeprowadziliśmy audyt marki Buczek.
- Zaproponowaliśmy nową strategię, bardzo mocno nakierowaną na promowanie rodzinnych, rzemieślniczych tradycji firmy.
- Dokonaliśmy liftingu logo, wystrzegając się gwałtownych zmian wizerunku.
- Opracowaliśmy nowy styl komunikacji i system identyfikacji wizualnej.
- Stworzyliśmy strategię i obsługiwaliśmy social media firmy.
Efekty
Rebranding marki Buczek został według naszych wskazówek zaimplementowany w całej sieci sklepów, które dziś nabrały swojego niepowtarzalnego i wyrazistego charakteru. Pojawiające się w coraz większej liczbie charakterystyczne ciemnoczekoladowe szyldy z minimalistycznym designem i dumnym dopiskiem „Piekarz – Cukiernik”, który zastąpił dawną „Piekarnię i Cukiernię”, są dla nas najlepszą wizytówką dobrze wykonanej pracy brandingowej.