Usługi i narzędzia

01. Usługi i kompetencje

Brand

Audit

  • Portfel marek
  • Szerokość i głębokość marki
  • Komunikacja marki
  • Branding awarness research

Building

  • Strategia marki
  • Architektura marki
  • Employer branding

Creation

  • Naming
  • Identyfikacja wizualna
  • Opakowania
  • Projektowanie stron www

Development

  • Strategia komunikacji
  • Platforma komunikacji
  • Kampanie
  • Social media
  • Brand administration (abonament)

02. Narzędzia

Workshops

  • Deep briefing
  • Market & brand analyze
  • Branding education

Odnajdujesz naszą agencję, wysyłasz do nas brief i co dalej? Proponujemy warsztaty – naszym zdaniem najbardziej efektywną metodę pracy z klientem. Stosujemy ją przede wszystkim przy debriefingu, czyli spotkaniu następującym po przesłaniu briefa. Za pomocą kilku technik warsztatowych (zmienianych w zależności od zakresu prac) pogłębiamy naszą wiedzę na temat Twojej branży i rynku, wskazujemy zjawiska, na które być może nie zwróciłeś dotąd uwagi (mamy przewagę spojrzenia z zewnątrz!), a także wyjaśniamy podstawowe pojęcia związane z brandingiem. To ostatnie ma szczególnie istotne znaczenie, ponieważ określamy precyzyjnie znaczenia terminów, którymi będziemy się posługiwać w kolejnych etapach współpracy. W branży brandingowej niestety terminologia nie jest skodyfikowana i często słowa są bardzo różnie interpretowane.

Maieutical Labs

  • Dochodzenie do sedna marki poprzez dyskusję z klientem
  • Visual research — wspólne poszukiwanie na podstawie obrazów

Szczególna forma warsztatów oparta na metodzie… sokratejskiej. Brzmi może groźnie dla osób nieobeznanych z filozofią, ale jej założenia są bardzo proste. Otóż Sokrates uważał, że wielu ludzi nosi wiedzę w sobie, ale jej sobie nie uświadamia. Rolą filozofa jest jej wydobycie, staje się swego rodzaju położną, a wiedza – dzieckiem. Nasze doświadczenia bardzo jasno przekonują nas, że NIKT nie ma lepszej wiedzy o marce niż jej właściciel, nawet jeśli nie wie, jak tę markę zbudować i tak naprawdę czym ona jest. Podczas MAIEUTICAL LABS wydobywamy tę wiedzę na świat – dzięki temu tworzymy marki zgodne z duchem firmy i przekonaniami osób decydujących. Dzięki temu marka jest spójna na każdym poziomie, począwszy od poziomu zarządzania i organizacji firmy.

Name Radiograph

  • Prześwietelenie nazwy pod kątem patentowym i domenowym
  • Sprawdzenie znaczeń w innych językach
  • Sprawdzenie kontekstu kulturowego

Tworzenie nazw to wbrew pozorom bardzo trudny projekt. O stworzeniu dobrej nazwy i tym, czym naprawdę ona jest, można napisać z pewnością pokaźną książkę. Dlatego w agencji BRAND SO ON podchodzimy do tego zadania bardzo metodycznie, by dyskusję nad nazwą mocno oprzeć na merytorycznych podstawach. Służy nam do tego narzędzie NAME RADIOGRAPH pozwalające rzeczowo ocenić zaproponowaną nazwę, ułatwić nam rekomendację, a przede wszystkim zabezpieczyć naszego zleceniodawcę przed problemami natury prawnej (nazwę prześwietlamy wstępnie w międzynarodowych bazach znaków zastrzeżonych) czy nawet kulturowej i językowej, związanej z proponowaną nazwą. Dlaczego jest to ważne? Na przykład neutralne polskie „molo”, słowo skądinąd ładne i proste, jest również… fińskim wulgaryzmem. Ten fakt można również wykorzystać – jeśli wypuścimy czapki marynarskie z napisem MOLO z pewnością pojawią się one na większości serwisów społecznościowych Finlandii

UX Pack

  • Badanie czytelności opakowania na podstawie user experience

Projektowaniem opakowań zajmujemy się od lat. Nasze doświadczenie oraz udział w licznych badaniach focusowych pozwoliły nam stworzyć narzędzie do planowania układu treści na opakowaniu. Jakich informacji klienci szukają najczęściej? Gdzie spodziewają się je znaleźć? Jakiej wielkości powinien być kod kreskowy? Jakie skojarzenia wywołują w nich poszczególne kolory w kategorii? UX PACK pozwala nam poradzić sobie z tymi i wieloma innymi wątpliwościami.

Competition Maping

  • Tworzenie map otoczenia konkurencyjnego

Narzędzie bardzo przydatne przy pozycjonowaniu marki. Analizujemy przekazy konkurencji i tworzymy mapy na podstawie różnego rodzaju kryteriów. Na tej podstawie typujemy miejsca, które moglibyśmy zająć z naszą marką. Aż dziwne, że tak skomplikowane czynności można opisać tak krótko!

Benchmarking

  • Analiza przykładów z polskiego i globalnego rynku

Analizujemy bardzo szeroko otoczenie konkurencyjne oraz przypadki z branż o podobnej specyfice, choć zupełnie niezwiązanych z naszym segmentem rynku. Robimy to nie tylko po to, żeby się zainspirować, ale również by uniknąć przypadkowych podobieństw. Bardzo dużo pracujemy na przykładach – ich wyszukiwaniem zajmują się u nas research specialists.

KAŻDA | MARKA | POTRZEBUJE WSPARCIA

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief