EUROSNACK
SNACKS HAVE NO LIMITS
Z pewnością jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora słonych przekąsek. Obecna na rynku od bez mała trzydziestu lat dostarcza produkty do większości polskich sieci i sklepów kanału tradycyjnego, a także za granicę, szczególnie do Niemiec czy Szwajcarii. Mamy przyjemność współpracować z Eurosnackiem od 2020 roku.
Zakres prac: Brand Audit. Brand building. Brand Creation. Brand Dewelopment.
Zadania agencji
Euosnack powierzył nam zadanie uporządkowania marki korporacyjnej. Był to jeden z kilku projektów, realizowanych dla tej firmy; dla nas szczególnie ciekawy, bo przekładający się na całą strukturę portfela marek.
Zakres obsługi
- opracowanie nowej strategii marki Eurosnack – rebranding
- stworzenie claimu marki
- restyling logo
- konsulting z zakresu architektury marek i portfela marek
- projekt korporacyjnej strony internetowej.
Efekty
Jak zwykle na ostateczne efekty naszych prac trzeba jeszcze poczekać – część projektów nie została jeszcze ukończona, niektóre elementy dopiero zaczynają pracować. Zmiany najbardziej widoczne są w obrębie identyfikacji wizualnej, ale to jedynie wierzchołek góry lodowej. Z pewnością razem z działem marketingu firmy stworzyliśmy pełną i wyrazistą markę korporacyjną, tworząc solidną bazę pod dalsze działania komunikacyjne.