[ T e s t ]
Czy Twoja marka wspiera sprzedaż?
Wypełnienie tego testu zajmie Ci zaledwie kilka minut. Analizę główną i rekomendacje otrzymasz tuż po wypełnieniu testu gdyż ta część opiera się o zautomatyzowany algorytm.
W przypadku odpowiedzi opisowych analizę wraz z rekomendacjami otrzymasz do 48h gdy Twoje odpowiedzi przeanalizuje nasz specjalista.
Ten test ma na celu sprawdzenie kondycji Twojej marki pod bardzo ważnymi względami:
- Formalno-prawnymi - czy zapewniłeś bezpieczeństwo prawne swojej marce i chronisz ją przed utratą lub podrobieniem przez nieuczciwą konkurencję.
- Finansowymi - czy strategia Twojej marki ukierunkowuje działania sprzedażowo-marketingowe i wpływa na optymalizację wydatków.
- Wizerunkowymi - czy wszyscy w Twojej firmie oraz w otoczeniu Twojej marki widzą ją tak samo jak Ty.
- Merytorycznymi - czy Twoja marka budowana jest zgodnie ze współczesnym stanem wiedzy o brandingu i z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi?
NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI Z DOBRZE OPRACOWANEJ I WDROŻONEJ STRATEGII MARKI
- zapewnisz bezpieczeństwo swojego biznesu,
- odróżnisz się od konkurencji i lepiej dopasujesz do potrzeb Twojego klienta,
- wpłyniesz na wzrost wartości Twojej marki na rynku,
- wesprzesz dział sprzedaży i HR dzięki opracowanym narzędziom brandingowym trafiającym w potrzeby Twoich klientów i pracowników,
- zmniejszysz wydatki marketingowe przy równoczesnym wzroście efektywności prowadzonych działań.
Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą o marce
Nasze narzędzie powstało na bazie najnowszych profesjonalnych opracowań na temat zarządzania marką, połączonych z wieloletnimi doświadczeniami w zarządzaniu markami. Korzystając z naszych doświadczeń, stworzyliśmy test, który nie tylko oceni twój obecny stan, ale także wskaże potencjalne obszary do poprawy i rozwoju w procesie brandingowym.
Możesz czuć się bezpiecznie
Poniższy test jest całkowicie bezpieczny dla Twojego biznesu i Twojej marki. Wszystkie informacje, których od Ciebie potrzebujemy, to albo dane ogólnodostępne, albo takie, którymi powinieneś się wręcz chwalić w swoich materiałach komunikacyjnych. Jeśli mimo tego uznasz, że nie chcesz ujawniać jakichkolwiek informacji w poniższym formularzu, możesz się po prostu z nami skontaktować i porozmawiać osobiście z naszymi ekspertami.
Krótka instrukcja
Zaznacz odpowiedzi, które uznajesz za właściwe. W niektórych pytaniach możesz zaznaczyć więcej niż jedną, dlatego dokładnie przeczytaj polecenia. Nie martw się – są one krótkie i nieskomplikowane.
A może wolisz kontakt bezpośredni?
Jeśli nie chcesz wypełniać testu, a zależy Ci na krótkim audycie Twojej marki, skontaktuj się z nami. Opracujemy dla Ciebie syntetyczny raport na temat Twojego brandu.