Brand So On
Marka

[ T e s t ]

Czy Twoja marka wspiera sprzedaż?

Wypełnienie tego testu zajmie Ci zaledwie kilka minut. Analizę główną i rekomendacje otrzymasz tuż po wypełnieniu testu gdyż ta część opiera się o zautomatyzowany algorytm.
W przypadku odpowiedzi opisowych analizę wraz z rekomendacjami otrzymasz do 48h gdy Twoje odpowiedzi przeanalizuje nasz specjalista.

Ten test ma na celu sprawdzenie kondycji Twojej marki pod bardzo ważnymi względami:

  • Formalno-prawnymi - czy zapewniłeś bezpieczeństwo prawne swojej marce i chronisz ją przed utratą lub podrobieniem przez nieuczciwą konkurencję.
  • Finansowymi - czy strategia Twojej marki ukierunkowuje działania sprzedażowo-marketingowe i wpływa na optymalizację wydatków.
  • Wizerunkowymi - czy wszyscy w Twojej firmie oraz w otoczeniu Twojej marki widzą ją tak samo jak Ty.
  • Merytorycznymi - czy Twoja marka budowana jest zgodnie ze współczesnym stanem wiedzy o brandingu i z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi?

NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI Z DOBRZE OPRACOWANEJ I WDROŻONEJ STRATEGII MARKI

  • zapewnisz bezpieczeństwo swojego biznesu,
  • odróżnisz się od konkurencji i lepiej dopasujesz do potrzeb Twojego klienta,
  • wpłyniesz na wzrost wartości Twojej marki na rynku,
  • wesprzesz dział sprzedaży i HR dzięki opracowanym narzędziom brandingowym trafiającym w potrzeby Twoich klientów i pracowników,
  • zmniejszysz wydatki marketingowe przy równoczesnym wzroście efektywności prowadzonych działań.

Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą o marce

Nasze narzędzie powstało na bazie najnowszych profesjonalnych opracowań na temat zarządzania marką, połączonych z wieloletnimi doświadczeniami w zarządzaniu markami. Korzystając z naszych doświadczeń, stworzyliśmy test, który nie tylko oceni twój obecny stan, ale także wskaże potencjalne obszary do poprawy i rozwoju w procesie brandingowym.

Możesz czuć się bezpiecznie

Poniższy test jest całkowicie bezpieczny dla Twojego biznesu i Twojej marki. Wszystkie informacje, których od Ciebie potrzebujemy, to albo dane ogólnodostępne, albo takie, którymi powinieneś się wręcz chwalić w swoich materiałach komunikacyjnych. Jeśli mimo tego uznasz, że nie chcesz ujawniać jakichkolwiek informacji w poniższym formularzu, możesz się po prostu z nami skontaktować i porozmawiać osobiście z naszymi ekspertami.

Krótka instrukcja

Zaznacz odpowiedzi, które uznajesz za właściwe. W niektórych pytaniach możesz zaznaczyć więcej niż jedną, dlatego dokładnie przeczytaj polecenia. Nie martw się – są one krótkie i nieskomplikowane.

A może wolisz kontakt bezpośredni?

Jeśli nie chcesz wypełniać testu, a zależy Ci na krótkim audycie Twojej marki, skontaktuj się z nami. Opracujemy dla Ciebie syntetyczny raport na temat Twojego brandu.