Zdobądź
przewagę nad konkurencją
i pozyskuj lojalnych klientów dzięki
dedykowanej
strategii marki.
Strategia marki to nic innego jak zebrane w jednym miejscu i usystematyzowane pomysły na odróżnienie Twojej marki od marek konkurencyjnych. Nadanie jej wyrazistości i wyjątkowości. Dokument, który nazywamy strategią, wyznacza jeden spójny i konsekwentny kierunek dla rozwoju marki, realizowany nie tylko przez marketing, ale także przez dział sprzedaży czy komórkę HR.
Jak to zrobić skutecznie w 3 krokach:
- Przeprowadzimy z Tobą warsztaty, podczas których autorskimi metodami wydobędziemy od Ciebie i innych członków zespołu to, co drzemie u podstaw Twojej marki, ale być może nigdy nie zostało wyartykułowane. Na tej podstawie stworzymy unikatową strategię zgodną z duchem Twojej organizacji.
- Stworzymy dokument nazywany brand bookiem, będący przewodnikiem po świecie marki, niezbędnym dla wszelkich działań komunikacyjnych. Pamiętaj! Brand book to coś zupełnie innego niż księga znaku czy identyfikacja wizualna: dotyczy marki jako całości, a nie tylko jej wizualnych aspektów.
- Pomożemy Ci skutecznie wdrożyć strategię marki, tak aby cała firma i jej otoczenie mówiło konsekwentnie, jednym językiem o Twojej marce.

Dzięki właściwie opracowanej i wdrożonej strategii marki:
- łatwiej będziesz pozyskiwał nowych klientów,
- unikniesz chaosu komunikacyjnego,
- odróżnisz się od konkurencji na bazie realnych przewag,
- wartość marki będzie rosła rok do roku,
- pracownicy będą utożsamiali się z firmą.
Czego nie robić?
Nie wymyślaj misji, wizji czy architektury marki, kopiując konkurencję lub używając klisz i okrągłych, pustych zdań. Nikt z Twojej firmy tego nie zapamięta i nie będzie się z tym utożsamiał. „Niska cena, wysoka jakość i zadowolenie klientów” naprawdę nie stanowią o istocie marki.
Nie zakładaj, że skoro Ty znasz dobrze swoją markę, to zespół w firmie też ją rozumie w taki sam sposób. Zrób prosty test: poproś kilka osób, by w dwóch-trzech zdaniach określiły istotę Twojej marki i to, co odróżnia ją od argumentów używanych przez konkurencję. Wyniki porównaj również z treściami na waszej stronie.
Nie zakładaj, że język marki rozchodzi się sam w firmie i w otoczeniu firmowym. To wymaga planu i KONSEKWENCJI
Dla kogo jest strategia marki:
- Dla tych, którzy chcą złożyć unikatową obietnicę swoim klientom i zyskać ich lojalność.
- Dla wszystkich, którzy chcą, aby ich firma i marka komunikowały się przez lata w spójny i wyjątkowy sposób.
- Dla biznesów, które wyznaczają swoją drogę i chcą się wyróżnić w gąszczu konkurencji.
- Dla tych, którym zależy, by ich zespół rozumiał, dla jakiej marki pracuje, by utożsamiał się z firmą, był z niej dumny i rozumiał, co razem dajecie światu i swoim klientom.
- Dla wszystkich, którzy czują, że ich marce brakuje „tego czegoś”.
Nasi klienci
Kim jesteśmy

Piotr Mazurkiewicz
CEO Brand So On SA.
Jesteśmy krakowską agencją brandingową. Zajmujemy się strategiami marek i wdrażaniem ich w każdym obszarze oddziaływania marki. Liderzy naszego zespołu to doświadczeni przedsiębiorcy z ponad 20-sto letnim doświadczeniem w prowadzeniu dużych, średnich i małych projektów marketingowych. Realizowaliśmy złożone projekty brandingowe zarówno dla firm przemysłowych, usługowych jak i dla FMCG.
Współpracujemy z tymi dla których marka i przyszłość ich biznesu ma znaczenie.
Możesz nam zaufać.
Zostaw dane, a w ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą
i ustalimy dogodny termin spotkania. Opowiemy Ci jak możemy Cię wesprzeć.
W przypadku szczegółowych rozmów podpisujemy obustronną umowę o poufności przekazanych informacji.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Brand So On Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie, ul. Lindego 1C, 30-148 Kraków.
Dowiedz się więcej - Polityka Prywatności