Brand So On
Zapytaj o ofertę

Zdobądź
przewagę nad konkurencją
i pozyskuj lojalnych klientów dzięki
dedykowanej strategii marki.

Strategia marki to nic innego jak zebrane w jednym miejscu i usystematyzowane pomysły na odróżnienie Twojej marki od marek konkurencyjnych. Nadanie jej wyrazistości i wyjątkowości. Dokument, który nazywamy strategią, wyznacza jeden spójny i konsekwentny kierunek dla rozwoju marki, realizowany nie tylko przez marketing, ale także przez dział sprzedaży czy komórkę HR.

Jak to zrobić skutecznie w 3 krokach:

  1. Przeprowadzimy z Tobą warsztaty, podczas których autorskimi metodami wydobędziemy od Ciebie i innych członków zespołu to, co drzemie u podstaw Twojej marki, ale być może nigdy nie zostało wyartykułowane. Na tej podstawie stworzymy unikatową strategię zgodną z duchem Twojej organizacji.
  2. Stworzymy dokument nazywany brand bookiem, będący przewodnikiem po świecie marki, niezbędnym dla wszelkich działań komunikacyjnych. Pamiętaj! Brand book to coś zupełnie innego niż księga znaku czy identyfikacja wizualna: dotyczy marki jako całości, a nie tylko jej wizualnych aspektów.
  3. Pomożemy Ci skutecznie wdrożyć strategię marki, tak aby cała firma i jej otoczenie mówiło konsekwentnie, jednym językiem o Twojej marce.
Zapytaj o szczegóły

Dzięki właściwie opracowanej i wdrożonej strategii marki:

  • łatwiej będziesz pozyskiwał nowych klientów,
  • unikniesz chaosu komunikacyjnego,
  • odróżnisz się od konkurencji na bazie realnych przewag,
  • wartość marki będzie rosła rok do roku,
  • pracownicy będą utożsamiali się z firmą.

Czego nie robić?

Nie wymyślaj misji, wizji czy architektury marki, kopiując konkurencję lub używając klisz i okrągłych, pustych zdań. Nikt z Twojej firmy tego nie zapamięta i nie będzie się z tym utożsamiał. „Niska cena, wysoka jakość i zadowolenie klientów” naprawdę nie stanowią o istocie marki.

Nie zakładaj, że skoro Ty znasz dobrze swoją markę, to zespół w firmie też ją rozumie w taki sam sposób. Zrób prosty test: poproś kilka osób, by w dwóch-trzech zdaniach określiły istotę Twojej marki i to, co odróżnia ją od argumentów używanych przez konkurencję. Wyniki porównaj również z treściami na waszej stronie.

Nie zakładaj, że język marki rozchodzi się sam w firmie i w otoczeniu firmowym. To wymaga planu i KONSEKWENCJI

Dla kogo jest strategia marki:

  • Dla tych, którzy chcą złożyć unikatową obietnicę swoim klientom i zyskać ich lojalność.
  • Dla wszystkich, którzy chcą, aby ich firma i marka komunikowały się przez lata w spójny i wyjątkowy sposób.
  • Dla biznesów, które wyznaczają swoją drogę i chcą się wyróżnić w gąszczu konkurencji.
  • Dla tych, którym zależy, by ich zespół rozumiał, dla jakiej marki pracuje, by utożsamiał się z firmą, był z niej dumny i rozumiał, co razem dajecie światu i swoim klientom.
  • Dla wszystkich, którzy czują, że ich marce brakuje „tego czegoś”.

Nasi klienci

Warsztaty pomogły mi odpowiedzieć sobie na wiele ważnych pytań dotyczących tego po co i jak działa w praktyce nasza firma w tej chwili. To ważna refleksja, bo pozwala na szybkie namierzenie obszarów do poprawy i skorygowanie kursu.

SPEEDAPP
Paweł Lisowski - CEO

Po przeprowadzonej analizie dostrzegliście rzeczy o których wcześniej nie myśleliśmy (rodzinny charakter firmy), który jak się okazuje jest w naszych „genach”, reprezentuje wartości którymi się kierujemy. Cały proces tworzenia marki i współpracy z Wami był od początku jasno określony, wiedzieliśmy również jakie są koszty i czego dotyczą poszczególne elementy/etapy.

ANGEL HOME
Mirek Kaźmierowski - CEO

Warsztaty były niezwykle wartościowe i dostarczyły nam mnóstwo wiedzy i narzędzi w kontekście zdefiniowania kompleksowej strategii marki oraz fundamentów strategii marketingowej. Agencja BRAND SO ON zaprezentowała nam wiele interesujących przykładów, dzięki którym mogliśmy zobaczyć w praktyce, jak skutecznie i spójnie budować spójny przekaz marki w stosunku do otoczenia rynkowego.

CAPITAL ONE ADVISERS
Marcin J. Duszyński - Partner Zarządzający

Z perspektywy trwającej już ponad pół roku współpracy jedno jest pewne - warsztaty dały nam więcej niż oczekiwaliśmy. Skutecznie zastąpiły żmudny etap rozpoznawania potrzeb, oczekiwań i pozwoliły nam się zwyczajnie również poznać. Z pewnością była to najlepsza decyzja - polecamy.

DELAVI
Iwona Szendzielorz - Prezes Zarządu

Współpraca z Brand So On to był strzał w dziesiątkę. Ekipa nie tylko robiła świetny marketing, ale momentami dbała o nasz wizerunek bardziej niż my sami. Pilnowali terminów, podrzucali pomysły i prowadzili nas krok po kroku, dzięki czemu wszystko szło sprawnie i bez stresu. Profesjonalni, kreatywni i zawsze zaangażowani – dokładnie tacy partnerzy, jakich warto mieć po swojej stronie.

DUSSMANN
Mateusz Czerwiński - Dyrektor działu sprzedaży

Kim jesteśmy

Piotr Mazurkiewicz
CEO Brand So On SA.

Jesteśmy krakowską agencją brandingową. Zajmujemy się strategiami marek i wdrażaniem ich w każdym obszarze oddziaływania marki. Liderzy naszego zespołu to doświadczeni przedsiębiorcy z ponad 20-sto letnim doświadczeniem w prowadzeniu dużych, średnich i małych projektów marketingowych. Realizowaliśmy złożone projekty brandingowe zarówno dla firm przemysłowych, usługowych jak i dla FMCG.

Współpracujemy z tymi dla których marka i przyszłość ich biznesu ma znaczenie.

Możesz nam zaufać.

Zostaw dane, a w ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą

i ustalimy dogodny termin spotkania. Opowiemy Ci jak możemy Cię wesprzeć.

W przypadku szczegółowych rozmów podpisujemy obustronną umowę o poufności przekazanych informacji.

    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Brand So On Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie, ul. Lindego 1C, 30-148 Kraków.
    Dowiedz się więcej - Polityka Prywatności