ICON
NOWA KATEGORIA OCZYSZCZACZY POWIETRZA
Firma TCO przygotowywała się do wprowadzenia na rynek nowego odświeżacza powietrza, który od urządzeń obecnych na rynku różnił się zupełnie nowymi i w tej kategorii wręcz rewolucyjnymi rozwiązaniami technicznymi. Urządzenie oparte jest na patencie należącym do TCO, a o jego odmienności decyduje fakt, że nie tylko filtruje ono powietrze (dokładnie to robią dostępne na rynku oczyszczacze), ale całkowicie anihiluje zawarte w nim gazy i mikroorganizmy.
Zakres prac: Brand Building, Brand Creation, Brand Development
Zadania agencji
Naszym zadaniem było stworzenie strategii marki, identyfikacji wizualnej i materiałów promujących nowe urządzenie. W efekcie stworzyliśmy nową kategorią produktów, opierając się na postulowanej przez Davida Aakera metodzie „brand relevant”.
Zakres obsługi
- Stworzyliśmy strategię marki Icon i brand book.
- W ramach tej strategii wykreowaliśmy nową kategorię produktów „air healers”, jako
alternatywę dla popularnych urządzeń typu „air cleaner”. - Zaprojektowaliśmy logo ICon.
- Stworzyliśmy opakowanie produktu.
- Przygotowaliśmy stronę internetową (projekt i wdrożenie).
- Opracowaliśmy materiały promocyjne produktu (print).