ROLNIK
30 LAT SŁOICYZMU
Rolnik to rodzinna firma produkująca przetwory warzywno-owocowe oraz dania gotowe. W 2021 marka obchodziła 30-lecie działalności. Przez ten okres marketing firmy opierał się głównie na budowaniu dystrybucji, ale tak znakomita okazja zachęciła zarząd do szerszych działań promocyjnych.
Zakres prac: Brand development
Zadania agencji
Przygotowanie kampanii na 30-lecie firmy. Była to właściwie pierwsza medialna kampania budująca markę, dlatego też poszukiwaliśmy pomysłu bardziej pojemnego niż same obchody 30-lecia.
Zakres obsługi:
- Stworzyliśmy big ideę SŁOICYZMU – platformę komunikacji na rok 2021-2022.
- Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy rozbudowany landing page akcji.
- Opracowaliśmy podwaliny filozofii słoicyzmu i opublikowaliśmy stosowny artykuł w Nonsensopedii.
- Zajęliśmy się SOCIAL MEDIAMI marki, prowadząc profile na Instagramie i Facebooku.
- Przeprowadziliśmy kampanię digital.
Efekty
Kampania digital oparta na nośnikach promujących 30-lecie słoicyzmu osiągnęła współczynnik klikalności na poziomie 0,67% (przeciętna to ok. 0,25-0,30%), posty konkursowe zebrały ok. 800 komentarzy, a landing page odwiedziło prawie 35 000 użytkowników, z czego aż 12 procent weszło na nią ponownie. Zakładane cele kampanii zostały zrealizowane w ponad 100 procentach.