ROLNIK

30 LAT SŁOICYZMU

Rolnik to rodzinna firma produkująca przetwory warzywno-owocowe oraz dania gotowe. W 2021 marka obchodziła 30-lecie działalności. Przez ten okres marketing firmy opierał się głównie na budowaniu dystrybucji, ale tak znakomita okazja zachęciła zarząd do szerszych działań promocyjnych.

Zakres prac: Brand development

Zadania agencji

Przygotowanie kampanii na 30-lecie firmy. Była to właściwie pierwsza medialna kampania budująca markę, dlatego też poszukiwaliśmy pomysłu bardziej pojemnego niż same obchody 30-lecia.

Zakres obsługi:

  • Stworzyliśmy big ideę SŁOICYZMU – platformę komunikacji na rok 2021-2022.
  • Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy rozbudowany landing page akcji.
  • Opracowaliśmy podwaliny filozofii słoicyzmu i opublikowaliśmy stosowny artykuł w Nonsensopedii.
  • Zajęliśmy się SOCIAL MEDIAMI marki, prowadząc profile na Instagramie i Facebooku.
  • Przeprowadziliśmy kampanię digital.

Efekty

Kampania digital oparta na nośnikach promujących 30-lecie słoicyzmu osiągnęła współczynnik klikalności na poziomie 0,67% (przeciętna to ok. 0,25-0,30%), posty konkursowe zebrały ok. 800 komentarzy, a landing page odwiedziło prawie 35 000 użytkowników, z czego aż 12 procent weszło na nią ponownie. Zakładane cele kampanii zostały zrealizowane w ponad 100 procentach.

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief