TWORZONE Z WYPIEKAMI
LODY OD PIEKARZA
Jedna z największych krakowskich sieci piekarni Buczek podjęła decyzję o wprowadzeniu na lokalny rynek, własnej marki lodów rzemieślniczych. Miały one być sprzedawane przede wszystkim w piekarniach, ale planowano również otwarcie kilku niezależnych punktów w mieście.
Zakres prac: Brand Building, Brand Creation
Zadania agencji
Firma zwróciła się do nas z propozycją współpracy przy tworzeniu nowej marki, wspieranej jednak przez markę Buczek. Miał to być zatem klasyczny endorsing, ale jednak pewnym wyzwaniem było połączenie odległych w pierwszym odczuciu skojarzeń związanych z pieczeniem i wytwarzaniem lodów. Zdecydowaliśmy się ostatecznie ten kontrast podkreślić, proponując nazwę Lody od piekarza.
Zakres obsługi:
- Stworzyliśmy strategię marki.
- Opracowaliśmy nazwę „Lody od piekarza”.
- Przygotowaliśmy system identyfikacji wizualnej.
- Współpracowaliśmy przy tworzeniu projektu wnętrza sklepów.
- Prowadziliśmy social media marki.
Efekty
Kilka lat po swoim debiucie rynkowym Lody od piekarza stale się rozwijają i dziś poza punktami zlokalizowanymi w lokalach Buczek funkcjonują już cztery niezależne lodziarnie, które już od trzech lat należą do grona lauretów corocznego plebiscytu „Orły gastronomii”. Cieszymy się, że udało nam się przyczynić do tego sukcesu.