TWORZONE Z WYPIEKAMI

LODY OD PIEKARZA

Jedna z największych krakowskich sieci piekarni Buczek podjęła decyzję o wprowadzeniu na lokalny rynek, własnej marki lodów rzemieślniczych. Miały one być sprzedawane przede wszystkim w piekarniach, ale planowano również otwarcie kilku niezależnych punktów w mieście.

Zakres prac: Brand Building, Brand Creation

Zadania agencji

Firma zwróciła się do nas z propozycją współpracy przy tworzeniu nowej marki, wspieranej jednak przez markę Buczek. Miał to być zatem klasyczny endorsing, ale jednak pewnym wyzwaniem było połączenie odległych w pierwszym odczuciu skojarzeń związanych z pieczeniem i wytwarzaniem lodów. Zdecydowaliśmy się ostatecznie ten kontrast podkreślić, proponując nazwę Lody od piekarza.

Zakres obsługi:

  • Stworzyliśmy strategię marki.
  • Opracowaliśmy nazwę „Lody od piekarza”.
  • Przygotowaliśmy system identyfikacji wizualnej.
  • Współpracowaliśmy przy tworzeniu projektu wnętrza sklepów.
  • Prowadziliśmy social media marki.

Efekty

Kilka lat po swoim debiucie rynkowym Lody od piekarza stale się rozwijają i dziś poza punktami zlokalizowanymi w lokalach Buczek funkcjonują już cztery niezależne lodziarnie, które już od trzech lat należą do grona lauretów corocznego plebiscytu „Orły gastronomii”. Cieszymy się, że udało nam się przyczynić do tego sukcesu.

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief