WODY LECZNICZE
Kryniczanka
Uzdrowisko Krynica-Żegietów poza marką Kryniczanka ma w swoim portfelu wspierane przez Kryniczankę marki wód leczniczych Jan, Słotwinka i Zuber. Ze względu na swój leczniczy i uzdrowiskowy wizerunek były one przede wszystkim wybierane przez starszą grupę docelową.
Zakres prac: Brand Creation.
Zadania agencji
Powierzono nam rebranding, polegający z jednej strony na odmłodzeniu marek, z drugiej zaś na podkreśleniu funkcjonalności produktu. Konsekwencją rebrandingu była oczywiście zmiana opakowań.
Zakres obsługi
- Zaprojektowaliśmy nowe logo dla każdego produktu.
- Zmodyfikowaliśmy architekturę marki Kryniczanka, wprowadzając nowy subbrand Kryniczanka Zdrowie.
- Zaproponowaliśmy nową kategoryzację wód, przyporządkowując każdej jedną, najistotniejszą korzyść.
- Zaprojektowaliśmy etykiety oraz kartoniki dla każdego brandu.
Efekty
Stworzyliśmy nowe opakowania o nowoczesnym wyglądzie, czerpiącym jednak z kanonów klasyki, a przede wszystkim osadzonych w kategorii. Naszym celem było nie tylko zdobycie nowego klienta, ale również zatrzymanie wiernych użytkowników.