portfolio

WODY LECZNICZE

Kryniczanka

Uzdrowisko Krynica-Żegietów poza marką Kryniczanka ma w swoim portfelu wspierane przez Kryniczankę marki wód leczniczych Jan, Słotwinka i Zuber. Ze względu na swój leczniczy i uzdrowiskowy wizerunek były one przede wszystkim wybierane przez starszą grupę docelową.

Zakres prac: Brand Creation.

Zadania agencji

Powierzono nam rebranding, polegający z jednej strony na odmłodzeniu marek, z drugiej zaś na podkreśleniu funkcjonalności produktu. Konsekwencją rebrandingu była oczywiście zmiana opakowań.

Zakres obsługi

  • Zaprojektowaliśmy nowe logo dla każdego produktu.
  • Zmodyfikowaliśmy architekturę marki Kryniczanka, wprowadzając nowy subbrand Kryniczanka Zdrowie.
  • Zaproponowaliśmy nową kategoryzację wód, przyporządkowując każdej jedną, najistotniejszą korzyść.
  • Zaprojektowaliśmy etykiety oraz kartoniki dla każdego brandu.

Efekty

Stworzyliśmy nowe opakowania o nowoczesnym wyglądzie, czerpiącym jednak z kanonów klasyki, a przede wszystkim osadzonych w kategorii. Naszym celem było nie tylko zdobycie nowego klienta, ale również zatrzymanie wiernych użytkowników.

DARMOWY TEST MARKI

Jeśli chcesz mieć pewność czy marka którą zarządzasz jest bezpieczna i właściwie zarządzana pod względem formalno-prawnym, finansowym, wizerunkowym i merytorycznym sprawdź to wypełniając nasz autorski, szybki test.

Sprawdź