ZAMIAST MEH JEST… PEH!

Happy PEH

Nowa seria kosmetyków do pielęgnacji włosów firmowana przez Polwell Polska. PEH jest skrótem i nazwą formuły zawierającej proteiny, emolienty i humektanty, których połączenie według receptury opracowanej przez Polwell bardzo skutecznie rozwiązuje problemy z włosami, nękające szczególnie nastolatków. Oryginalna stylistyka opakowań przywołuje skojarzenia ze światem cyfrowym, a szczególnie z grą MainCraft bardzo popularną w tej grupie wiekowej. Dlatego też kampania pełna była odniesień do gier i wirtualnej rzeczywistości.

Zakres prac: Brand Development

Zadania agencji

Przygotowanie kampanii launchingowej nowej marki oraz zaplanowanie całorocznych działań wspierających sprzedaż produktów w sieci Rossman.
Obsługa mediów społecznościowych (Tik – Tok; Instagram).

Zakres obsługi

  • Stworzyliśmy platformę komunikacji #bezproblemovi.
  • Przeprowadziliśmy teaserową kampanię, wykorzystującą media społecznościowe i nośniki digital.
  • Stworzyliśmy stronę internetową marki.
  • Nakręciliśmy film reklamowo-instruktażowy.
  • Zorganizowaliśmy zawody e-sportowe w Minecraft Happy PEH CUP.
  • Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność #teambezproblemovi w Social Mediach (Tik – Tok, Instagram).

Efekty

Działania w digitalu przyniosły wysoki, bo sięgający 0,70% współczynnik klikalności (CTR) prawie dwumilionowe dotarcie. Sukcesem okazały się też zawody e-sportowe, w których wzięło udział aż 70 graczy, a średnia oglądalność wynosiła 1500 unikalnych użytkowników.

Dzięki angażującemu contentowi w Social Mediach, z tygodnia na tydzień grono fanów marki Happy PEH powiększa się, a materiały na platformie Tik Tok mają średnio ponad 200 000 wyświetleń.

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief