ZAMIAST MEH JEST… PEH!
Happy PEH
Nowa seria kosmetyków do pielęgnacji włosów firmowana przez Polwell Polska. PEH jest skrótem i nazwą formuły zawierającej proteiny, emolienty i humektanty, których połączenie według receptury opracowanej przez Polwell bardzo skutecznie rozwiązuje problemy z włosami, nękające szczególnie nastolatków. Oryginalna stylistyka opakowań przywołuje skojarzenia ze światem cyfrowym, a szczególnie z grą MainCraft bardzo popularną w tej grupie wiekowej. Dlatego też kampania pełna była odniesień do gier i wirtualnej rzeczywistości.
Zakres prac: Brand Development
Zadania agencji
Przygotowanie kampanii launchingowej nowej marki oraz zaplanowanie całorocznych działań wspierających sprzedaż produktów w sieci Rossman.
Obsługa mediów społecznościowych (Tik – Tok; Instagram).
Zakres obsługi
- Stworzyliśmy platformę komunikacji #bezproblemovi.
- Przeprowadziliśmy teaserową kampanię, wykorzystującą media społecznościowe i nośniki digital.
- Stworzyliśmy stronę internetową marki.
- Nakręciliśmy film reklamowo-instruktażowy.
- Zorganizowaliśmy zawody e-sportowe w Minecraft Happy PEH CUP.
- Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność #teambezproblemovi w Social Mediach (Tik – Tok, Instagram).
Efekty
Działania w digitalu przyniosły wysoki, bo sięgający 0,70% współczynnik klikalności (CTR) prawie dwumilionowe dotarcie. Sukcesem okazały się też zawody e-sportowe, w których wzięło udział aż 70 graczy, a średnia oglądalność wynosiła 1500 unikalnych użytkowników.
Dzięki angażującemu contentowi w Social Mediach, z tygodnia na tydzień grono fanów marki Happy PEH powiększa się, a materiały na platformie Tik Tok mają średnio ponad 200 000 wyświetleń.