EDWOOD
Edwood to marka producenta półproduktów i produktów głównie z drewna dębowego. Firma działa głównie na rynkach zagranicznych i jest jednym z liderów w swojej branży.
Zadania agencji
Przy okazji tego projektu po raz pierwszy zetknęliśmy się z branżą przetwórstwa drewna, ale wcześniej zrealizowaliśmy już kilka projektów brandingowych dla firm producenckich. Zadania tego rodzaju mają swoją specyfikę: otoczenie konkurencyjne jest zwykle mało zróżnicowane pod względem komunikacyjnym, koncentrując się jedynie na określaniu i eksponowaniu cech produktów. Dlatego też budowanie strategii marki często jest właściwie przecieraniem szlaków, dającym w efekcie naprawdę dużo satysfakcji zarówno nam, jak i naszym klientom. Marka od razu staje się unikatowa i właściwie na starcie prac brandingowych zyskuje dużą przewagę nad konkurencją.
Zakres obsługi
- warsztaty brandingowe
- opracowanie strategia marki
- opracowanie architektury marki
- redesign logo marki
- opracowanie submarek
Efekty
Dzięki warsztatom poprzedzającym proces opracowania strategii udało się nam stworzyć markę mocno osadzoną w wizji zespołu, tworzącego firmę. Wiele godzin spędzonych na rozmowach zaowocowało oryginalną, choć jednocześnie autentyczną koncepcją brandu Edwood. Zbudowalilśmy nie tylko solidne podwaliny dalszego rozwoju marki, lecz także uporządkowaliśmy portfel marek, nadając mu czytelną architekturę. Wizualnym zwieńczeniem prac jest zupełnie nowe logo i identyfikacja wizualna.