#DOMOSONDA
APRO INVESTMENT
Deweloper APRO INVESTMENT, znany doskonale bydgoszczanom i torunianom z wielu inwestycji mieszkaniowych na terenie tych miast, wystąpił z niecodzienną inicjatywą przeprowadzenia ankiety dotyczącej mieszkania naszych marzeń. Zarząd firmy uznał, że ogromne, bo 17-letnie doświadczenie w tej branży, to ciągle za mało, by rozwijać i doskonalić ofertę na ciągle zmieniającym się rynku.
Zakres prac: Brand Creation, Brand Development
Zadania agencji
Opracowanie nazwy akcji i mechaniki wspierającej jej promocję, przygotowanie materiałów informacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Zakres obsługi
- Wykreowanie nazwy „Domosonda”.
- Opracowaliśmy mechanizm konkursowy, wspierający akcję.
- Przygotowaliśmy podstrony www na potrzeby ankiety.
- Przeprowadziliśmy kampanię w digitalu, outdoorze i radio.
Efekty
Liczba osób biorących w ankiecie znacznie przekroczyła prognozy i sięgnęła bez mała tysiąca respondentów. Zakładane cele kampanii zostały zrealizowane w zakresie od 104% do 117%.