#DOMOSONDA

APRO INVESTMENT

Deweloper APRO INVESTMENT, znany doskonale bydgoszczanom i torunianom z wielu inwestycji mieszkaniowych na terenie tych miast, wystąpił z niecodzienną inicjatywą przeprowadzenia ankiety dotyczącej mieszkania naszych marzeń. Zarząd firmy uznał, że ogromne, bo 17-letnie doświadczenie w tej branży, to ciągle za mało, by rozwijać i doskonalić ofertę na ciągle zmieniającym się rynku.

Zakres prac: Brand Creation, Brand Development

Zadania agencji

Opracowanie nazwy akcji i mechaniki wspierającej jej promocję, przygotowanie materiałów informacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej.

Zakres obsługi

  • Wykreowanie nazwy „Domosonda”.
  • Opracowaliśmy mechanizm konkursowy, wspierający akcję.
  • Przygotowaliśmy podstrony www na potrzeby ankiety.
  • Przeprowadziliśmy kampanię w digitalu, outdoorze i radio.

Efekty

Liczba osób biorących w ankiecie znacznie przekroczyła prognozy i sięgnęła bez mała tysiąca respondentów. Zakładane cele kampanii zostały zrealizowane w zakresie od 104% do 117%.

Praca nad marką to niekończący się proces. Chętnie przyczynimy się do budowania Twojego brandu.

Prześlij brief